جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند

 

جزیره ی کرال پاتایا یکی از زیباترین جزایر پاتایا می باشد که همه جای آن مانند پوستر می باشد واز دیدنی های معروف پاتایاست . آب دریا این جزیره زلال و رویایی و خوش رنگ می باشد و ماهی ها به وضوح در آن دیده می شود.مسافران تور تایلند میتوانند به راحتی در این جزیره عکس بگیرند یا شنا کنند و از تفریحات و بازی های دریایی استفاده کنند.گفتنی است درختان زیبای نارگیل و سواحل مرجانی با شن های سفید و رویایی با بازی های متنوع آبی در وسط اقیانوس هند برای گردشگران تور تایلند پاییز 94 فراموش نشدنی است. اولین بار هر کسی به این جزیره سفر میکند ساعاتی محو این همه زیبایی باور نکردنی خواهد شد . 

 

جزیره کرال در پاتایا تایلند

 

 

یکی از جزایر زیبای پاتایا که در 8 کیلومتری ساحل پاتایا قرار دارد جزیره کو کراک می باشد . این جزیره کوچک و دنج دارای یک ساحل شنی در کنار ساحل شرقی و یک ساحل صخره ای در ساحل غربی خود دارد. این ساحل دارای صخره های مرجانی زیبا و گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ و لاک پشت ستاره دریایی است است که گردشگران زیادی را در تور تایلند به خود جذب می کند.این جزیره کوچک برای شنا با اسنوکر قواصی و جت اسکی و آفتاب گرفتن بسیار مناسب است. این جزیره برای شب اقامتگاهی ندارد و دارای رستوران های متعددی با غذاهای تایلندی می باشد.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

آبشار اروند پاتایا که در پارك ملي نامتوك اراوان پاتايا واقع شده است يكي از دیدنی ترین آبشارهاي تايلند می باشد.اين منطقه چشم اندازهايي از كوهستان را دارد چرا كه  اطرافش مزارع سر سبزي قرار گرفته اند.آب شفاف اين آبشار از بالاي سنگ هاي آهكي زرد رنگ به داخل استخرهاي سبزي مي ريزد و منظره اي وجد آور را برای گردشگران تور تایلند به وجود مي آورد. این مکان جزو تفریحات پاتایا هم محسوب می شود چون بیشتر مردم تایلند و گردشگران تور تایلند 94 برای استراحت و تفریح به این مکان می آیند و فضاهایی برای استراحت احتصاص داده شده است. در این آبشار آبهای زلالش چشم های گردشگران زیادی را به خود در تور لحظه آخری تایلند خیره کرده است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , , 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: